Baza klientów - CRM

Zbieranie i analiza wymagań / Prototypowanie / Scrum / Wdrożenie

  • Klient: Via Medica
  • Co zrobiliśmy: Analiza wymagań, prototyp, wdrożenie opensource'owego rozwiązania CRM, integracja z istniejącymi systemami firmy

Wyzwanie

Scentralizowanie danych klientów rozproszonych w różnych systemach i bazach funkcjonujących wewnątrz firmy. Usprawnienie kontaktów z klientami. Przygotowanie do stworzenia biura obsługi.

Cele projektu

  • Analiza danych pochodzących z licznych źródeł
  • Usprawnienie kontaktów z klientami
  • Zintegrowania systemów firmowych w kontekście gromadzonych danych

Nasze rozwiązania

Firma Vie Medica już trzykrotnie podejmowała próbę wdrożenia CRM. To duży projekt, który wymaga dobrego zdefiniowania zakresu prac. Z powodu braku takich definicji zaproponowaliśmy pracę metodyką zwinną, małymi etapami oraz ciągłą weryfikację potrzeb w kontekście wdrożonego oprogramowania. W pierwszym etapie przeanalizowaliśmy potrzeby i zaproponowaliśmy opensource'owe rozwiązanie, na którego podstawie zbudowaliśmy prototyp i sprawdziliśmy gotowe funkcjonalności. Tym sposobem po 2 tygodniach mieliśmy już obraz tego czym dysponujemy i jakie są oczekiwania klienta. W dalszych etapach coraz bardziej wgłębialiśmy się w temat. Wtej chwili realizujemy ostatnie etapy związane z integracją licznych systemów klienta, które zasilają bazę CRM.

Wyniki

Udało się wdrożyć globalną bazę danych klientów, która po ukończeniu integracji kompleksowo wesprze pracowników w kontaktach z kontrahentami.

Kontakt z nami

Szybki kontakt?

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki +48 665 665 969